Je kan zoeken naar evenementen of organisaties waar je terecht kan met het gezin.
Zoek naar zwembaden, pretparken, binnen/buitenspeeltuinen, kinderboederijen en zoveel meer…
Misschien wel de belangrijkste woorden in onze missie, zijn de termen ‘plezier’ ‘onvergetelijke momenten’ en ‘origineel’. Waarom dan kiezen voor een A4 pagina doorlopende tekst als visietekst? Kan het niet plezieriger? Kan het niet origineler? In de zoektocht naar een vernieuwde missie en visie beantwoorden we deze vragen met een volmondig ‘JA’! Dit is het resultaat: De missie staat centraal in onze organisatie. Het vormt het vertrekpunt voor alles wat we binnen onze organisatie ondernemen. Ook in onze visietekst staat de missie (visueel) centraal. Van daaruit vertrekken pijlen voor meer duiding en uitleg. Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Vandaar zetten we de ‘spotlight’ op kampherinneringen rond ‘dieren’, ‘creativiteit’, ‘cultuur’ en ‘avontuur’. Rond deze 4 categorieën werken we bij het uitdenken van onze kampen.